Cui se adresează cursul
Durata și structura
Abilități dobândite
În business reputația este esențială. Fii pregătit pentru interacțiunea cu presa!
O imagine publică favorabilă se câștigă în ani de muncă și se poate pierde într-o secundă printr-un cuvânt nepotrivit preluat și amplificat mai departe în media.
Un media training ajută comunicatorul să-și transmită mesajele cheie, traduse în funcție de publicul pe care-l vizează dar și de canalul media prin care se realizează interviul. În același timp comunicatorul primește instrumentele prin care să facă față interacțiunilor cu tipuri diferite de jurnaliști.
Cursul se adresează managerilor și comunicatorilor puși în situaţia de a interacţiona cu presa, fie că este vorba de acordarea de interviuri pe teme specifice, fie de comunicarea cu jurnaliștii ca parte a activităţii curente. Pentru oricare dintre aceste situaţii, cursul oferă instrumentele necesare pentru promovarea mesajelor cheie ale companiei sau organizaţiei. Tot la curs înveți despre gestionarea situaţiilor de criză.
Workshopul de media training te ajută să construiești și să menții o reputație impecabilă în business. Învață ce înseamnă să ai o bună comunicare cu presa și cum se poate realiza ea. Pentru a transmite mesaje clare, penetrante, memorabile ai nevoie de tehnici de comunicare. Nu strică să vezi lucrurile și din cealaltă tabără. Acest curs îți oferă detalii și din culisele muncii de journalist dar și informații despre cum arată o știre și cum ajunge ea în presă.
Sesiunile se pot realiza individual sau pentru echipe de 2-4 participanţi simultan.Trainingul este structurat astfel: